Skip links

More than BuzzIT – krótka historia naszego rebrandingu.

Rebranding to zawsze wymagające i czasochłonne zadanie, choć potrafi sprawić mnóstwo przyjemności. Często pomagamy naszym Klientom tworzyć lub modelować ich wizerunek, zawsze z uwagą wczuwając się w ich markę, poznając jej DNA. 

Co zaskakujące, dużo większym wyzwaniem okazało się przygotowywanie własnego rebrandingu, którego świadkami jesteście w tym momencie. Tak, tak – BuzzIT zmienia się w coś dużo większego 🙂 Od teraz zapamiętacie nas jako BiggerB! Jesteśmy gotowi na prawdziwe #GettingBigger!

Jak do tego doszło? Przez ostatnie kilka lat rozwijaliśmy się wraz z naszymi Klientami, przecierając nowe szlaki w działaniach obszaru Social Media. Zdobyte kompetencje, doświadczenie i wyczucie przełożyły się na zaufanie coraz większych brandów. Dziś w naszym portfolio znajdziecie case studies – efekty współpracy z takimi markami jak m.in:

  • ŻAK
  • MACTRONIC
  • FLIXBUS
  • PAULANER POLSKA
  • ŁUCZNIK

 

Wraz z nowymi Klientami urósł nam zespół. Dziś pracujemy w 25 osobowej ekipie (a już wiemy, że za chwilę będzie nas więcej). Operujemy nie tylko na polskim rynku, coraz mocniej otwieramy się na projekty z innych krajów. Po prostu wszystko stało się większe 🙂

 

Nie zapomnieliśmy jednak naszych korzeni, w związku z czym jedno było jasne – coś ze starej nazwy musimy ująć w nowym CI. W którymś momencie warsztatu kreatywnego padło: “Czyli taki BuzzIT, tylko większy?”. I jak to mówią za oceanem Here we are. BiggerB!

Możecie być pewni, że na tym nie poprzestaniemy, to dopiero początek pracy na zupełnie nowym poziomie. Naszym celem jest udowodnić, że social media to nie tylko popularne miejsce do publikowania zdjęć małych kotków. To także skuteczne narzędzie spójnych działań marketingowych dla poważnych brandów.

Czym zajmuje się BiggerB? Komunikacja, performance, spójne strategie, brand protection, buzz marketing i… nasza perełka, nad którą pracujemy już od dawna – Social Customer Care. Na tym polu zdobywamy doświadczenie od 2018 roku, m.in pracując z marką FlixBus. Ale o tym przy innej okazji.

#GettingBigger, więc czekajcie kolejnych kroków.